Foto impressie van Zweden door Baldwin en Bob


In de week met Baldwin hebben we beiden gefotografeerd. Hij analoog met een simpel spatwaterdichte camera. Baldwin heeft twee rolletjes volgeschoten, een maal kleur en een maal zwart-wit. Het ontwikkelen en inscannen van de negatieven kost nu eenmaal tijd vandaar nu pas het resultaat.
 
Zelf heb ik alleen digitaal gefotografeerd, half om half  met mijn Nikon 7000 en met mijn Samsung telefoon. Niet geremd door de kosten van films heb heel wat meer foto’s gemaakt waaruit ik kon kiezen.

Het is een leuke impressie geworden van onze week zeilen en ook leuk om eens heel veel foto's te laten zien.  Het beste zijn ze te bekijken op je PC. Door op een foto te klikken vergroot die tot je volledige scherm. Bij nogmaals klikken op de foto komt de volgende. Je krijgt een dia show. Het onderschrift verdwijnt dan maar alle zwart-wit foto’s zijn van Baldwin. En de karakteristieke kleur en ruis van de analoge film zijn vrij snel te herkennen. En de serie begint met eerst een analoge en dan digitale opname van hetzelfde onderwerp.

Sönderhamn analoog

Sönderhamn digitaal
Analoog


Digitaal Hudiksval

Analoog
Digitaal

Digitaal

Analoog

Coproductie van Baldwin en mij. (Digitaal)




Digitaal visserskerkje
Analoog, bijpassende sleutel visserskerkje

Analoog



Digitaal


Digitaal
Analoog




Analoog
Analoog
Digitaal

Digitaal








Geen opmerkingen:

Een reactie posten