Maasholm

Drie dagen in Maasholm gelegen. Deels vanwege de harde wind, maar vooral omdat we de verkeerde elektronische kaart voor Denemarken en de Baltic bij ons hadden. Als het goed is wordt die in de komende 2 uur door UPS bezorgd.
 

Malsholm is leuk, klein en pittoresk . En ligt op een landtong omringd door prachtig water en natuurgebieden. We hebben veel gewandeld en wat onderhoud aan het schip gepleegd.
Vandaag door naar Denemarken. We gaan naar een eiland waarvan ik eerst nog moet uitzoeken waar de speciale tekens zitten om de naam te kunnen schrijven. We hebben zin om verder te trekken.
Gisteravond met de kaart op tafel gekeken wat de opties zijn. De weersverwachting is niet geweldig, samengevat regen en nog eens regen. Ben begint langzaam aan zijn terugreis te denken. En ik wil een leuke haven waar ik ruim een week kan liggen tot Bea, Francis en Ben weer aan boord stappen.
Zo gaan mijn komende maanden er uit zien; Een tijdje intensief met opstappers en dan weer een periode alleen. Deze weken met Ben zijn me goed bevallen. 
Maaike net aan de telefoon gehad. Ze weet nu ook wanneer ze komt. Ze wou de 16e september aan boord zijn  en komt nu in de periode van 4 tot 20 September. Kan nu ook de andere opstappers plannen; Pien en Peter, Marvin mogelijk met lief en Gerbrand. Ik kijk er naar uit.




4 opmerkingen:

  1. Hoi Bob,
    Ziet er inderdaad mooi en pittoresk uit. Niet verkeerd, lijkt me zo, om verwaaid te liggen. Hier is het weer overigens niet veel beter. Ik ben druk met Hovo cursussen. Zit ik toch binnen. Mijn vinger is nog steeds pet. Gisteren iets verkeerd gedaan waardoor de wond weer open is. Balen.
    Voor morgen alvast mijn felicitaties. Maak er maar een mooi feestje van met heel veel water! Groet, Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Bob. Gefeliciteerd. Ik neem er een borrel op, vanavond !!!

    BeantwoordenVerwijderen