Ga ik weer mee? - Maaike



Weer huis per bus en trein van uit Wismar naar Uitdam.
Wat heeft 17 dagen aan boort van de Swinde me gebracht.

Credo van Jan was altijd; varen is fijner dan je denkt,maar nooit zo fijn als je gedacht had. En dat is een wijsheid die hier ook een beetje op gaat.

Fijn: was de weidsheid van de zee oneindig water golven en wind. Nog mooier morgens vroeg weg, nevel lage zon, spiegel glad water vogels en een verstilde zee zo mooi.
 
Niet zo fijn: te weel wind en regen koude lange tochten op woelig water.

Ga ik weer mee? als het kan heel graag. Maar we hebben niet alleen gevaren, Bob heeft veel geklust en ik een klus afgemaakt achter de naaimachine. Het heeft me goed gedaan veel gepraat over Jan en hoe verder nieuwe doelen te stellen. Conclusie; aan boord van de Swinde word je wijzer. Dank je Bob voor het bekwaam schipper zijn en een gezellige gastheer.

1 opmerking:

  1. Wat een mooie foto. Broer en zus. Ik kan me voorstellen Maaike en Bob dat het samen een hele goede tijd was.

    BeantwoordenVerwijderen